Wednesday, July 27, 2011

Malam di Danga Bay

Minggu lepas ada urusan rasmi di selatan tanah air. Lebih tepat lagi di Senai. Menginap di Le Grandeur Hotel di Senai. Malam tu  bebudak semua ajak pi jalan-jalan minum-minum. Letih sebenarnya. Tapi nak legakan stress sebab baru lepas tengok game Malaysia vs. Singapurrr aku join lah. Tunggu drebar ambik kami pi JB. Lebih kurang 30 minit perjalanan. Depa bawak pi Danga Bay. Saja jalan-jalan.


Jalan-jalan lebih kurang semua berpakat nak makan-makan. Hummm aku nak ajak depa pi Singgah Selalu sebenaqnya tapi dah ramai-ramai macam ni leceh la mesti banyak bunyik. Ok lah aku ikut majoriti.

Makanlah kami di Bawangmerah Bistro. Ramah lain macam tokey dia. Ok good. Kita tengok makanan dia good ke tak.


Buku menunya. Mahal-mahal semua harga sini.


Ku makan nasi goreng kampung. RM 6 kalo tak salah.





Lain-lain makanan yang diorder. Ikan bakar siakap hmmmm sedikit hampeh rasanya. Agak lembik dan tidak segar serta sambal yang sangat berminyak.  Takpalah rezeki makan je lah.

Kami bertiga makan malam tu kena RM74.80 kalo tak silap. Ok lepas ni takmau pi dah. Kalo aku sorang atau dgn famili aku nak aja aku pi Stulang makan nasik goreng dalam daun pisang yang macam MaksuHakim duk makan tuh.




Lepas makan ngantuk amat-amat. Berjalan pulang menuju ke tempat parking. Eh bukan naik basikal ni. Naik van opis. Tata.

No comments: