Sunday, February 19, 2012

Citta Mall, Ara Damansara

Petang Ahad yang permai kami ke Citta Mall yang terletak di Ara Damansara. Saja teringin nak pi sebab tak pernah pi. Nak cekidaut apa yang menarik yang ada ditawarkan. Melalui jalan belakang ke Sungai Buloh kami ikut jalan Lapangan Terbang Subang dan lepas Petronas rapat ke kiri dah ada signboard menunjukkan Citta Mall ni.

Terdapat satu poster tergantung di salah satu sudut di Citta Mall yang menjelaskan maksud Citta ni " In a beautiful ancient language CITTA means a meeting of the mind and the heart". Kompleks beli belah ini berkonsepkan open air. Sturktur bangunan dia memanjang. Ia bukanlah jenis kompleks beli belah yang macam biasa. Kiranya kalau kita berjalan sama adda kita akan memandang ke kiri atau ke kanan. 4 tingkat kesemuanya dan buat masa ni dimonopoli oleh kafe kafe dan restoran. Ada la 5-6 kedai baju, farmasi, kedai binatang peliharaan, kedai basikal dan kedai buku. Banyak lagi tak buka. Antara outlet makanan lain yang ada di sini adalah Tutti Frutti, McD, SUBWAY, Meatworks, Papa Rich, Chillis, San Francisco Coffee, Restoran Chawan dan lainplain lagi. There's more to come.

























Kami habiskan masa lebih kurang 30 minit sahaja. Emmmm boring lah. Bagi Umar main kat Parents Room dalam 15 minit. Pastu kami balik. Sorry tak mau pi dah Citta Mall. Tak best.

2 comments:

Anonymous said...

Umar hensem, macam uncle.

sepul said...

nikli nodin pun hensem macam hans isaac