Saturday, November 28, 2009

Pissed Off!!

Ish apa ni di Hari Raya Korban yang mulia ini duk pissed off pissed off nih. Tapi betul la recently ni 3-4 benda yang membuatkan aku pissed off! Atau dalam bahasa kampung aku " rasa macam nak terajang orang!"


1. Balik kerja tengok-tengok dapat surat pink TNB "Arahan Pemotongan Bekalan Elektrik"
Beruk makyeh betul penyewa umah lama, boleh dia tak bayaq 2 bulan punya bil. Habis malam tu aku bermalam dalam keadaan panas dan sexy. Hahaha. Terus mengadu kat tuan rumah and thanx God dapat claim dari dia.... Kepada brader cust. service TNB PJ, sori sebab aku maki hang walaupun aku tau benda tu bukan salah hang.

Lagi 2-4 benda yang buatkan aku macam nak tetak leher orang tu malas la nak cerita. Ini adalah disebabkan aku yang Pissed Off!!!!

*pic taken from bijikline.blogspot.com

7 comments:

MOLY said...

sabar encik sepul sabar
minum ais ok
kasi cool
:)

Myza Pesona said...

Bro,
Sabar bro! Bawak bertenang, jangan pulak bertendang ok!

sepul said...

puan moli..
ngeeeeeeeeee dah cool dah

FareeZan said...

pergh takutnye... sabaq2 jgn ade yg terkorban di ari raye korban nie hehe

@xiM said...

ko korbanka jer orang tuh..tapi jangan korbankan mamat TNB tuh..hehe

sepul said...

@xim
alamak orang TNB dah mai dah larikkksss

NN said...

sakan..!!