Thursday, December 31, 2009

My Destiny

Alhamdulillah.... 1st posting sebagai suami. Aku telah selamat menjadi suami orang weh. Teruja dan terasa satu tanggungjawab besar yang sedang dan perlu aku galas sehingga akhir hayat aku. Insyallah. Sangat-sangat terima kasih kepada kawan-kawan yang mai kenduri di Bagan Serai last week. Axim.. gambaq yang hang ambik tuh memang cun...

So... what's next? Semoga aku dapat menjalankan kehidupan dengan lebih bahagia lepas nih. Insyallah. Gambaq mana ?................... Nantilah aku haplod. Tapi ada segelintir yang telah dihaplod oleh encik axim kat FB. Sapa-sapa yang nak tengok cari aku di FB ye... pesticyde@yahoo.com

Lusa (2 Jan 2010) kenduri di sebelah rumah aku pulak. Sekarang nih memang penat weh. Ke hulu ke hiliaq angkut tong, susun pinggan,lap cermin, pi beli barang-barang kat kedai. Memang la aku pengantin kan tapi takkan nak hayun t***q kat rumah kan tanpa membuat sebarang pekerjaan.

Selamat Menyambut Tahun Baru Masihi 2010. Semoga hidup anda menjadi lebih bahagia berbanding 2009. Hidup mesti terus beb.... Chiow

10 comments:

Lily.Lulu said...

selamat tahun baru dan selamat pengantin baru buat encik sepul dan nita

semoga berkekalan hingga ke akhir hayat

selamat menjalani kehidupan berumah tangga

:)

@xiM said...

selamat pengantin baru kat hang weh..

semoga berbahagia ke akhir haat ngan Nita Hamdan..

hayun teluq pun ok apa..haha

honaq la hang neh.!

*selamat tahun baru 2010..have a great year ahead with your wife.susah senang di galas bersaama.Insya Allah.

Nikli said...

maciam maciam laa hangpa nih..
selamat tahun dan pengatin baru lagik buat hiangpa 2 oriang..
hahahhaa..
kasik hang panas dok baca nohh..

ok, semoga berbahagia ke akhir hayat.. jadilah suami soleh..
jaga anak bini elok elok..
InsyaAllah, semoga dipermudahkan segala urusan dan dimurahkan segala rezqi..

FareeZan said...

yeay!!sepul dh selamat kawen!!!
tanhiah.ko cpt upload poto..
bunge telo lebeyh xde ke?ekeke

sepul said...

lililulu...
thanks lili. awak pun sama. have a good year ahead ye mummy to be...

sepul said...

axim..
thanks axim. hang pun sama semoga terus murah rexeki dari segala aspek. hang pun honaq gak hehehheee

sepul said...

anak pak nodin...
tengkius encik nikli. hang ni cakap bahasa apa aku pun tik paham aihh

sepul said...

jeejan..
mekaseh jeejan. mai la interview aku. hihihih gila glemer betui aku nih. bunga teloq lebih tak dak dah la. hari tu punya la duk simpan tengok2 lepas kenduri hilang pi mana tak tau.

CAHAYA said...

tahniah!! rasanya tak terlambat kan? ;) selamat menempuh alam rumahtangga.

MaksuHakim said...

Tahniah en sepul!