Wednesday, September 30, 2009

Ada ni..... Saja tak dak entry baru

Assalamualaikum. Gila best betui raya aku taun ni. Macam-macam aku yang aku makan dan lakukan. Lepak dengan member-member sampai lebam, makan tak yah cakap la, main merchon lagi kedepum kedempang, main futsal sampai lembik lutut, BBQ di rumah baru kawan aku lagi. Macam-macam la buat sampai aku rasa tanak balik ke ibu kota dah. ..but life must go on.


My grandpa...At my makngah's house.... bukit kat belakang tu nama dia Bukit Chuping.

Futsal 2 jam tanpa henti menyebabkan lutut kami semua bergetar-getar...


The act of levitation..


Hanya aku dan azzad (baju biru) masih bujang.......... at least for this year. Next year semua dah kawenn..... ceyyyy pandai-pandai aku aja..

8 comments:

FareeZan said...

eceh..thn dpn nk kawen?jgn lupe jmput eh :P

gile kentang main futsal 2jam xhenti..patutla hang npk selim sket haha.

zaryl said...

heee... makan nasi minyak la aku thn depan. bagitau awal2 tarikh senang aku reserve cuti. hahaha

best la cuti lama2. siap bbq lagi. bila la nk buat gathering mcm dolu2...

sepul said...

ejan...
woi aku memang kurus la. tak caye? haa datang la KKM mai interview aku.

sepul said...

zaryl..
insyallah. hang kena mai o.

Angeline said...

bukan main lg ko org....happy aja...best btl..siap bbq lg dgn gaya mcm2 ada...hahaha....ROSE

MaksuHakim said...

Hah kawen???maksu dijempot tak

sepul said...

angeline..
hehehehe biasa la... sekali sekala

sepul said...

maksu..
er er er....tgklah kalau kad kawen cukup. heheh lawak je.. mestila aku panggil