Wednesday, March 14, 2012

ChicKing yang hampeh

Haritu balik kantor sempat singgah ke Tropicana Mall yang terletak di persimpangan LDP berhampiran simpang nak ke Uptown Damansara. Jalan pi jalan mai rasa lapaq perut sebab tengahari aku makan sandwich aja


Ternampak satu outlet ni ChicKing ni.Tak pernah try. Tergerak hati nak masuk mencuba. Francais Chic King ni berasal daripada Emiriyah Arab Bersatu dan bermula pada tahun 2000 oleh seorang ahli perniagaan bernama A.K Mansoor. Beliau merupakan seorang saudagar dalam bisnis kargo dan kemudian berkembang kepada bisnis ayaq mineral Al-Bayan.





Masuk-masuk aja tengok Bangla yang mendominasi tenaga kerja di restoran ni. Ada la sorang kakak tu aku nampak duk kat bahagian dapoq. Takpalah try jugak lah order.








Kat kaunter aku tengok la menu. Ok aku try menu default depa ayam goreng set dua ketui. Macam KFC lah dapat bersama coleslaw dan kentang putar. Saya putarrrrrr Halim. Wang besar wang besarrrrr !!








Agak lembat dan lembab nak mampuih servis depa. Aku tengok kat kaunter ada sorang ja mamat tukang amik order. Lebih kurang 20 minit baru la dia terhegeh-hegeh mai antaq ayam kat aku. Panas gilak. Rasa dia ok ok je la.




Masa nak turun lif baru perasan ada poster ChicKing ni. Takyah la makan. KFC jugak the best in the world!


Cuba sebut ChicKing cepat-cepat. Cik King Cik King Cik King Cik King....
hahahahahaaaa !!!!!!!!

2 comments:

@xiM said...

aku gelak bila baca pasal saya putar halimmmm..wang besar wang besar!!!

saya suka berkawan dengan anda sebab hang memang lawak kebabooommm!!!

sepul said...

axim...
saya suka berkawan dengan anda sebab kisah kehidupan anda menjadi pedoman dan tauladan. saya harap axim ashaary akan terus maju kaya dan berjaya.