Tuesday, June 12, 2012

Popcorn Mahal

Nampaknya macam-macam jenis makanan tiba-tiba menjadi trend. Terikut-ikut juga dengan perkembangan semasa, hajat di hati  teringin juga nak merasa apa keistimewaan Garrett Popcorn. Kalau dalam bahasa utara Garrett atau Garik ni membawa maksud yang kurang sedap didengari.




















Aku ambik karamel crisp yang paling kecik berharga RM16. Duhhhhh. Nak sangat makan kan? 





Hurm. Harapan aku tinggi sebenaqnya kat popcorn ni. Tapi malangya ia tidak berjaya membuatkan aku kagum. Rasa popcorn yang agak keras. Tak lah lembut mana pun. Banyak jugak biji kecik-kecik yang keras tu. Dengan manis nya lagi. Aku suap kat Umar dia pun teruih ludah balik. Aku gagah suap ke mulut 3 kali pastu simpan. Esoknya isteri aku bawak pi kat kawan-kawan opis dia. Bagi aku tak worth gila bayaq sampai RM16 hanya untuk popcorn macam ni. Bagi orang lain mungkin munasabah. Selamat mencuba  :)

3 comments:

Anonymous said...

Garrett.
Dia garik chaih.

Anonymous said...

Dok baca review sedap..
Kompius sat..!

sepul said...

oi tak sedap pun. dah la mehai nak mampuih. baik makan kfc lagi sedap