Sunday, August 22, 2010

Di peti ais saya


Beginilah keadaan peti ais di rumah aku. Terima kasih kepada kawan-kawan yang bagi. You know who you are okeh. Dan ketika aku menaip ni tiba-tiba makencik bagi satu lagi untuk dilekatkan kat sini.

ok Kak Leez? Ha ni dah buat entry pasal FM seperti yang diminta tempoh hari.

6 comments:

Leez said...

jelesnyaa...
akak takda yg hungary, greece, beijing, south africa, ghana, madrid and macau...

uwaaaaaa........

sepul said...

lah dulu masa pi beijing tak beli ye? takpa nanti kalo ada lebih saya bagi kat ahkak hokey

nikli said...

Yg aku bagi Bukit Mertajam hiang tak boh pon..

uwaaaaaa........

@xiM said...

yang aku bagi Fridge Magnet KOMTAR jang tak buh lekat pun??

uwaaaaaa........

nikli said...

And aku pon bagi jugak Long Lama, Miri.. Xbubuh pon..
Sedih..

uwaaaaaaaa.......

sepul said...

Axim & NN
Hoiiii.. hangpa dua ni sama naik no!