Tuesday, August 24, 2010

Eh.. ?

Apa benda ni? Beg plastik bukan main M & S lagi. Takpalah.. mai kita cekidaut what's inside.


.....
.....
.....
.....

Jeng..jeng... jeng.... preng prung prang kapowww


Oh.. buboq deghyan dengan lempeng. Sedap sedap. Bau pun menusuk hidung. Mesti best ni.


Lempeng dia power la. Walaupun simple tapi sedap. Alhamdulillah murtabak Singapore pun ada. Memang besaq gedabak.


Rezeki di bulan posa. Terima kasih kepada akak Donna a.k.a akak Radz atas sumbangan murni buboq deghyan dengan lempeng ni. Kalau ada nanti bagi la lebih kat kami.

Murtabak singapora tu aku beli kat pasar Bukit Mahkota. Selamat bersahur semua.

8 comments:

fareezan said...

slurpp!! bubo doghoyan!

che'Burn@che'Qis said...

wahh sedapnye lempeng itew!!!!

sepul said...

jeejan..
yeahh memang sodap lebih lebih lagi di waktu sahoq

sepul said...

burnqis..
sedap sedap sedap

@xiM said...

kak donna memang nak kena ngan aku ni..awat aku tak dapat..

sepul said...

ajeem..
kih kih kih, nak pos kat hang takut tak sempat nanti basi. tapi ku tak sangka ahkak donna sangat pandai masak rupanya

nikli said...

Hakak dona grad dlm culinary art..
Beliau mempunyai sebuah retoran di kpg pandan..

Akak Donna said...

Hakak malew nih..
camana..??
(kalerpul nama hakak..)

ajim..
if hang dekat sekangkang kera..
lama dh bentang tikaq kat umah hang.. mkn sesame ngan sepul n nita..
yg jauh seberang sane tuh hakak mintak mahap laa yer..
tikar terbang hakak pi serbis.. gitew..
selamat dtg lah ke restoren hakak..