Wednesday, September 08, 2010

1 Hari Yang Damai

Dekat -dekat nak raya ni ketiadaan mood di kantor merupakan sindrom biasa setiap tahun pabila menjelang Lebaran. Begitu jua daku.

Jadi daripada membiarkan diri terus dibelenggu dan dikhuatiri akan merosakkan jiwa lebih baik melakukan sesuatu yang lebih berfaedah.


Ku mencari ketenangan dan kedamaian hidup.


Adalah lebih baik daripada menyakitkan hati orang.


..........


..........


..........


..........


Tekstur ini membuatkan aku terpikiaq.


Terpikiaq tentang macam-macam benda.


Hihihihi aku cuba untuk berpuisi tapi tak reti. Di atas motor jaguh bos aku semasa sedang mencari lokasi seterusnya untuk dia menurunkan ilmu kepadaku.


..........


..........


Ya betul, saya memang baru belajaq.


Masih lagi memerlukan tunjuk ajar tuan-tuan dan puan-puan yang arif.


....sebenaqnya aku pun tataw apa yang aku merepek nih !.... biasalah lagi 2 hari nak raya. agak weng sikit.

2 comments:

@xiM said...

Nanti boleh la aku menatap gambar yang indah indah pula di Blog Hiang ni..
Good Luck!!

sepul said...

Axim...
insyallah... aku bukan tau apa pun,. tau tekan butang snap aja. byk belajaq dari pemerhatian kat blog hang jugak