Thursday, February 24, 2011

OMG...

Do you have an OMG! moments? I bet you have at least one. Terpulang kepada interpretasi masing-masing tentang apakah OMG! hangpa. Yang terjadi baru-baru ni merupakan antara salah satu OMG! moment yang paling aku tak dapat lupakan.

Minggu lepas dijemput bagi ceramah kat satu kawasan komuniti ni.Sedang asyik aku duk pot-pet pot-pet tetiba seorang lelaki bertaraf Menteri penuh dalam Kabinet Kerajaan Malaysia selamba masuk duk dengaq aku duk pot-pet pot-pet. Fuuu unexpected. Masa ada aku buat lawak pun dia gelak. Aku tak diberitahu oleh penganjur Menteri ni nak mai.Tak sampai 15 minit ada sorang lelaki mai kat aku cakap "cik tlg pendekkan sikit sebab YB takleh lama kat sini". Ok sambung sikit aku stop. Kendian dia mai kat depan bagi ucapan sikit. 


Masa dah aku habis pot-pet pot-pet tu tak abis lagi perasaan tak percaya.








Beliau yang dimaksudkan ialah YB Dato Raja Nong Chik Bin Dato Raja Zainal Abidin, Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar.

That's one of my OMG! moment. So what's yours?

6 comments:

solo molo said...

OMG...
what ???

sepul said...

yes.. OMG what?

@xiM said...

my OMG moments when my boss kena transfer..best gilak aku rasa bila dapat bebas dari cengkaman dia..

and now today aku dapat boss baru..

sepul said...

ajim
alhamdulillah. mungkin semua ni ada hikmah nya. entry pls pasal bos baru

FareeZan said...

oh my gucci! gempak lu bro!

sepul said...

jeejan..
heheheheheee