Thursday, December 04, 2008

wow...















Mcm nilah muka org baru abih viva. pehhh mmg release gila. terasa lepas beban yang berat terpaksa ditanggung selama setaun sengah ni. walaupun awai2 dah tau lulus, tapi perasaan nervous mmg tak dpt dielakkan. apa2 pun cuti raya dulu, lepas tu baru buat correction. aiyakkk tak sampai sebulan lagi masuk opis balik. dah tak bleh mangkit lewat. huhuhu...

8 comments:

Inah said...

rasanya mcm kenal buiding tu!!

sepul said...

of course. FSKB UKM. used to be ur school kan

cinderellaGONEwild said...

viva?.. congrates bro...
da tak lama dah tu.. btw, buat research apa eh? master ke phd? course

Lily.Lulu said...

hahaha !!
encik sepul

sabau jek la
:P

sepul said...

rite now master. phd??? hmmmmm tgk lah dulu. kalo dpt kat manchester @ london gua sambung la. hehehehe demand.

axim said...

lawo tai merah tu..haha

.::EliyaShaka::. said...

i know that feelings. so relieve kan?

ur profile pic...rawkkkkkk!!

Anonymous said...

Tahniah dr sepul, dekan fskb, university of london